16 ianuarie 2015

...despre un articol cenzurat de Foto Magazin .! ep 2

am primit multe telefoane si emailuri legat de postarea mea de acum citeva zile ..interesante unele ,suparate altele ..si interesate cele mai multe .! interesate de ce si cum ..dar mai ales de  ce cunostinte  primesc cursantii care isi doresc sa devina editori ,prelucrare imagine digitala ( nu am gasit raspuns deoarece nu am gasit programa de studiu nicaieri nici pe site F64 ,nici pe blogul dlui care anunta cursul si nicaieri.) .....nu de alta dar chiar acum exista un  gol pe piata muncii in acest domeniu .
ceea ce ma mira si ma  contrariaza in acelasi timp este ca o revista care are cele mai bune intentii si ar trebuii sa fie garantul excelentei si probitatii profesionale in  domeniul fotografiei  citez :
"  Sloganul revistei, "Foto-Magazin.ro, o revista realizata de fotografi, pentru fotografi", defineste scopul revistei si dorinta de a promova fotografia pe plan local
...nu publica un comentariu asumat prin nume si prenume , calificat de atestari si certificat de o  lunga experienta  fotografica, pedagogica ,juridica .
dar nu despre mine este vorba in articol ci despre cadrul legal si profesional enuntat legat de acest   curs si nu-i asa ca datorita faptului  ca articolul nu are prevazuta vizibil stampila "RECLAMA "  te duce cu gindul ca fiecare traieste cum poate si aplica legea ..apa ,aeru' si fraieru'
ar spune unii ca sunt invidios si rauvoitor in a promova respectivul curs..! dar nu ..! nu sunt nici una nici alta si nici macar concurent cu respectivul curs dar asta nu ma impiedica sa enunt o parere iar faptul ca punctul meu de vedere nu a fost  publicat imi intareste convingerea ca am dreptate .
 in aceasi ordine de idei cele doua comentarii se refera exact la ce am subliniat si eu..si anume ca nu exista curs de calificare profesionala pentru meseria de editare si prelucrare imagine asa cum nu exista nici standard ocupational si nici acreditare ANC iar un comentator al  articolulu   intreaba 
- care  este centrul de formare profesionala acreditat si atestat de ANC conform legii.? ..de formator sa nu mai vorbim...?!
 aparent este un fapt divers asa cum gasim zilnic in viata ..
  dar nu ! 
  nu este !
 este mai mult de atit ! este dezinformare intentionat mascata in joaca cu termeni si  cuvinte din  care sa nu inteleaga nimeni nimic ..poate doar cuvintele cheie ..primul curs de editare .
in incheiere am sa spun ca l-am cautat si am reusit sa vorbesc cu dl A.M.care cu politete si amabilitate mi-a spus ca nu stia nimic despre tarasenie si ca este regretabil  daca lucrurile se verifica in sensul celor afirmate si comentate de mine cu atit mai mult cu cit F 64 si-a cladit bunul renume cu munca asidua si sacrificii  uriase in promovarea Fotografiei si a tot ce este legat de aceasta .
 mi-a mai spus dl A.M. ca politetea,  competenta, seriozitatea ,transparenta si corectitudinea au fost si sunt valori pe care F64 le-a promovat din prima zi de existenta .
  eu cred ca F 64 iesea in cistig daca autorul articolului trata subiectul cu competenta sau macar verifica " efortul" si bla bla-ul expus in articol 

.


Niciun comentariu: