cuvint inainte despre demersul meu ...
poluarea sonora si vizuala atinge cote maxime ...unele deranjante ,,altele agresive pe fata ...pentru un fotograf este un izvor nesfirsit de dixtractie si in rare exceptii... de invidie ...ma rog .cine este invidios ..! eu nu ...!
acest demers nu este unul politic..ci mai ales .... fotografic cu atit mai mult cu cit nu cunosc decit citiva fotografi care stiu si au experienta in acest domeniu ...politica + fotografie + design +mesaj politic...= ..ce...?
dar iata in sectorul 1din Bucuresti ...mesaj naucitor ..textul spune ca ramin la datorie ..... dar mina dreapta ne invita la ....plimba ursul
imaginea care nu este nici bust nici plan american ,nici macar un portret de campanie este o regizare mediocra a unei atitudini care s-ar fi dorit dinamica si de actiune dar datorita faptului ca este cazuta din rama ....dezechilibreaza mesajul ( rama se refera la incadrarea in limitele maxime ale afisului )....pacat pentru ca Andrei este un mare ..domn..!
aici intre cele doua afise diferenta este doar de o usoara inclinare a capului..in imaginea din stinga capul este cazut pe spate si datorita faptului ca este aproape de 30 % din suprafata afisului ..ii da un aer de bufonerie si circ...!
este de neinteles pentru mine cum se fac portrete de campanie cu grandangulare sau in cel mai bun caz cu normalul ( ...vezi ....posterul cu mesajul aceeasi implicare )
la acelasi poster puteti observa 2in lumina apicala doua surse de lumina cu intensitate egala .....puse la 9 si 15 ..
acelasi gen de cheie de lumini este aplicata si la afisul cu ..mesajul aceasi seriozitate unde lumina apicala ne arata ca este si mai bascalios pusa in sensul ca intre cele doua ????? lumini principale ( egale ...sic..) apare si o a treia la ora 12 fix ( probabil este un blitz montat pe aparat si orientat in sus )
este evident ca nimeni din staff-ul de campanie nu s-a ocupat de aceste .....amanunte ! ..dar in ruptul capului nu inteleg de ce este fotografiat de sus..???????si fara git un barbat ..inalt si bine facut cum este Andrei Chiliman .
regretul meu este cu atit mai mare cu cit nimeni ...dar absolut nimeni nu acorda atentia si importanta cuvenita celui mai simplu limbaj de campanie ...limbajul vizual ..!
ps in fiecare zi pina la alegeri voi posta despre ...portrete de campanie ,mesaje subliminale ...limbaj non verbal si ..alte delicateturi