11 decembrie 2014

..despre lumini si umbre

cu constitutia in fundal si umbre pe fata cetateanul care mi-a furat 10 ani din viata  

  ..nu am fost niciodata depresiv..si nici nu m-am plins cu adevarat niciodata de nimic ,in schimb cind mi-a spus o prietena ca nu a mai stralucit soarele de peste o luna in bucuresti m-am gindit ca daca nu avem lumina nu avem nici umbre ...!
 ..oricum soarele va rasari si pe strada mea .! sau nu ..?

Un comentariu:

Unknown spunea...

ce ma uimeste pe mine este ca voi, acolo, in tara, nu va uitati la viitor mai de loc, doar la trecut.. base nu mai e, sau ma rog, nu va mai fi. credeti ca veti trai mai bine si mai frumos daca se va duce el la puscarie? nu stiu ce a facut sau ce face, nici daca merita sau nu puscaria, dar un lucru stiu sigur: nu maerita, el si nimeni altvineva, atata atentie cata i se da... nu ca dau sfaturi, dar cred ca toate ar fi mai bune in tara daca tot romanul s-ar gandi la viitor, ar multumi pentru ceea ce are si ar da din coate in loc sa dea din gura.