13 septembrie 2013

... Arici Pogonici...


 era o revista pentru copiii de gradinita din copilaria mea ..
iata nr 12 din 1967  ..evident o grafica facuta de meseriasi din creion si pensula ..grafica de exceptie ..care iata a traversat 6 decenii si este tot moderna ...titluri facute cu letraset ...oh tempora ..!
probabil si din aceasta cauza ariciul imi este foarte drag


     ..intotdeauna mi-am dorit un arici in casa ..dar cu motanii nu se poate ..cred ca ar fi casa plina de singele lor ..cit este de mic ..ariciul este extrem de bagacios si luptator ..se retrage ...atipeste ghem cu tepii in toate directiile ..si brusc o ia la sanatoasa pe cele patru labute prevazute cu niste gheare ..extrem de ascutite ..
iata-l ...!!  
.. Pogonici , ariciul meu ...l-am fotografiat si l-am dus inapoi in padure de unde l-am luat ..

Un comentariu:

Vera spunea...

Intotdeauna am fost fascinata de arici