17 decembrie 2012

sfirsitul lumii cu tine


 -  vrei sa vii ,sa petrecem sfirsitul lumii impreuna ...?  hai...te rog ..!
 - bine ..!

dialogul s-a oprit inainte de a stabilii unde vom petrece sfirsitul lumii ..dar mai ales  cum , dar ma rog ..!  este cea mai neobisnuita  invitatie   pe care am primit-o in viata asta ..
 ma gindeam ca de sfirsitul lumii am  putea sa ne plimbam prin parc ..frigul oricum va fi  canicular pe linga frigul stelar ..! putem sa facem baie impreuna ..sa ne spalam,sa te masez cu ulei de in  si sa ne hirjonim sa ne prinda sfirsitul curati ,putem sa dansam si sa bem  vodka absolut  lemon cu gheata..! putem asculta  la casti wireless   child in time  ..pink floyd in  time ..!...sau led zeppelin .. sau deep  purple .din nou si din nou fireball sau si mai bine demon's eye

de fapt child in time este inceput si sfirsit de lume ..iata ..
                                     Deep Purple-Child In Time- o varianta din 1970

muntii macin 
             http://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

sau sa mergem pina in muntii macinului ...sa urcam pricopanul si sa asteptam acolo la un foc de tabara sfirsitul lumii ..! daca foamea ne va cuprinde tot asteptind sfirsitul as putea sa prepar un  peste  fript...sau mai bine  un gulas ..! sau nu ..! k pina se face gulasul nu mai apucam sa-l si mincam .! stii ce ..?
 am sa prajesc slanina afumata  taiata evantai si infipta in tepuse ..la flacara focului de tabara  o sa sfiriie iar grasimea o scurgem pe o bucata de piine de casa ..cu ceapa rosie si brinza de capra ..! ce zici ..?   nu-i mai bine asa ..simplu  ..apoi o sa desfacem o sticla de vodka absolut si o sa bem direct din sticla fara apa ..fara nimc ..! doar vodka absolut
 ok asta ar fi meniul si bautura ..
 mai departe ..? in asteptare nu o sa vorbim o vreme ..pe urma tot asteptind  o sa vorbim despre lumea noastra ... despre ce am trait impreuna ...sau ce ne-am fi dorit sa facem ...! sau ce nu am facut ..! despre tine ..despre mine ..! despre noi .
 am sa iti citesc sonetele ..tu o sa cinti la chitara  let it be ..o sa te cuibaresti in mine ..sa iti fie cald ...iar o sa stam in liniste fara vorbe ..o vreme .
  nu cred ca o sa spunem bancuri si nu  o sa dam telefoane de adio ...nici sms uri.! cit urasc sms urile  la ocazii..
 ia vezi cum ar suna ..:
- cu ocazia sfirsitului lumii Va urez eternitate Dvs-tra si familiei Dvs ..!
 
  o sa atipim  in asteptare ....cindva cind va veni vremea  o sa ne ridicam in picioare .....si  asteptind rasaritul va veni     ... sfirsitul ..! ce ironie ..! ultimul rasarit inseamna sfirsitul..
    am sa te string la piept ,tu o sa plingi putin ...sigur si eu o sa am lacrimi in ochii,am sa te mingii pe fund ..o sa mormai ca te iubesc , tu o sa spui  si eu te iubesc ...iarta-ma  am gresit ,eu am sa-ti raspund iarta-ma ... o sa ne iubim in alta lume   ...si  ei bine poate sa vina ..sfirsitul

Un comentariu:

Alex V. Tascu spunea...

Imi place imaginea asta de (exact cum ziceti) plang cu vorbe... superb!... iar textul si melodia sunt bonus...

"cu ocazia sfirsitului lumii Va urez eternitate Dvs-tra si familiei Dvs ..!"... asta trebuie postat asa, pur si simplu... o sa fie laitmotiv!