15 decembrie 2011

100 1000 10 000 100 000 de vizite pe blog



sunt citiva oameni la a caror parere tin....
..chiar ma intereseaza...
..si ma onoreaza ...!

astazi nu despre ei vreau sa vorbesc ..ci despre cei care ma cauta zilnic pe blog..cei care comenteaza ..critic ..sau admirativ ...

o fotografie draga mie .....
facuta de un fost cursant de la CPPC

..de ce ..?  dimineata asta am sarit de bariera 100 000 de vizitatori ..pe blogul meu ..! nu sunt iubitor de performante contorizate ...nici macar de comparatii ...
..acum vreau sa le multumesc celor care trec din cind in gind pe blogul meu...!

  multumesc 

13 comentarii:

vlad berchi spunea...

trecem cu placere.felicitari

Catalin spunea...

De ce muți dama de alb dacă regele de negru nu este în joc? :)

Mihai Cantea spunea...

Cind ai ce vedea, cind simti dorinta unei placeri, cind vrei sa citesti citeva cuvinte bune, cind te poti gindi la cineva cu drag ii faci o vizita!... Si un spatiu virtual mai mult decit si nu numai agreabil TREBUIE vazut!

Ciprian Grigorescu spunea...

la mai mare!multumirea este de partea noastra (mea)...apropos ...tare rau poza! :)

eugen spunea...

Felicitari , sanatate si chef de munca si sa auzim de un milion

Danca Danela spunea...

Ma ridic , pasesc, ma apropii , ma opresc sa-mi potrivesc pantofii si te intreb :Dansezi?
http://www.youtube.com/watch?v=KpOtuoHL45Y

Anonim spunea...

E o placere să-ţi bat la uşă online, chiar dacă nu o fac zilnic. Ştii ce e tare? Zilele astea am trecut şi eu de 100.000 de accesari pe Mediablog. Simpla coincidenţă. Îţi urez să ai cât postări şi vizitatori de calitate. Asta contează.

Alex V. Tascu spunea...

...de fapt...noi va multumim!...

Unknown spunea...

Felicitari Feri! Sa auzim cat mai rapid de milion de vizitatori.

Donna spunea...

congratulations for 100 000! nice of you and very thoughtful to thank your visitors.

Unknown spunea...

Felicitari si multumim pentru bucuria zilnica pe care ne-o oferi! Vreau sa fiu vizitatorul cu nr 1 mil! :)

mitzaabiciclista spunea...

Eu am venit azi pentru prima oară. Dar am văzut câteva fotografii emoţionante care m-au săgetat, aş zice

Marcel Eremia spunea...

De fapt cititorii trebuie să-ți mulțumească pentru că au ce vedea, citi și trăi pe blogul tău.

Eu unul îți mulțumesc! Chiar dacă ți-l citesc mai târziu, sigur urmăresc fiecare articol! :)