7 martie 2011

despre sinele strimbe ale chefereului


..luni asa de dimineatza cind intra sageata'n ceatza ..nu pot sa nu ma gindesc la faptul k sinele si sageata albastra traiesc in doua lumi paralele....de fapt sunt lumi tangente ...boghiul sagetii atinge intr-un singur punct sina strimba a trecutului nostru ...! un singur punct pe care sageata  poate sa ne duca in alt viitor ..!
dezamagitoare duminica petrecuta in gara de nord...frig,pustiu,trenuri goale care merg spre niciunde ...oameni grabiti....cu pasi marunti si privind in jos ..ce sa mai tura vura ...nu am auzit un chicotit  ...o gluma ...un  strigat
o gara inghetata ..
..din unul din cele mai darnice subiecte ...gara ...nu mai ramine nimic iarna ...! sa vedem la vara ...!

6 comentarii:

Donna spunea...

Foarte deprimant! In general, comentariile de pe blogul acesta sint fie triste, fie “la misto” or fara noima, doar o insiruire de cuvinte care suna bine. Ma intreb, oare nu a mai ramas nimic acolo, in Romania, care sa merite respect. mandrie si admiratie?

francisc vaida spunea...

..mda ..! asa este ..iar faptul k tzi-a atras atentia acest lucru imi spune k esti si putin in lumea mea ...despre lumea mea este un blog in care incape si fotografia si ironia si sarcasmul...si toate inclusiv vorbele fara noima ..!
cuvintele sunt aparent fara noima dar celor carora le sunt adresate inteleg fiecare virgula ...!
si aici si in state situatia blogurilor din spatiu public este aceasi...!din ceva personal si bine intentionat totul se transforma intr-o mojicie si o ordinarie fara seaman dor asa ...la misto.
..atacurile la persoana ...la orice sunt moneda de parvenire si devenire ....ceva de genul...
- ai vazut ce i-am zis lu ' ala sau lu' altu' ce tare sunt ...?!
nimeni nu este interesat de cine esti ,ce esti,ce pregatire ai ...totul este o bascalie sinistra si mai spui de tristete si de deprimare ..!
blogul este felul meu de a fi ...si arata starile si intimplarile mele de zi cu zi ...cu bune cu rele ...media de vizitatori/zi este destul de ridicata mai ales din partea celor care au plecat peste hotare si prietenilor lor ...! am avut surpriza sa citesc traducerea textului rominesc in engleza ,maghiara ...am ramas trasnit ..! alt film ..traducerea arata un alt eu ...developa un feri care nu l-am recunoscut ..si asta este motivul Adevarat pentru care tzi-am raspuns

Catalin spunea...

Vara vor fi 64 de grade pe plus...

Costea spunea...

Filozofic de real, imi place :).

Donna spunea...

ceea ce ma intereseaza pe blog este arta fotografica, imaginile care spun foarte mult pentru cei care sint interesati, dar mai alse capabili sa inteleaga. o fotografie spune multe... restul este numai un amalgam de cuvinte care, asa cum am mai spus, nu fac sens. Cred ca multe dintre imagini se simt insultate de comentarii, sint sigura de asta. citatul despre “critica” nu se referea la tine personal; e o idee generala despre cit de daunatoare este critica neconstructiva, in loc sa criticam, mai bine educam spunea cineva si sint de acord cu asta. dar asa cum spui blogul este un loc public in care fiecare are dreptul sa isi exprime parerea, parere care intotdeauna este compatibila cu nivelul de cultura, informatie, educatie si mediu. good luck and keep up the good work!

Nicu B. spunea...

sageata sufera la fel ca noi,ce vina are ea ca traieste intr-o tara cu sine strambe? Sau ca a nimerit acolo....