21 februarie 2011

despre ......pestisorul de aur

...ar fi la indemina  sa spun povestea pestisorului de aur gasit in drum ...cu 3rei  dorintze implinite.... si am incalecat pe'o sa si v-am spus povestea asa...! ce simplu ar fi ..! dar nu ...!
..am sa va spun k pestisorul de aur a fost la mine aseara ..am stat la un ceai oolong eu ...si de alge el ..am vorbit despre prietenii pierduti in nicaieri ....de clipele de bine invidiate si...uscate de micime si ignoranta ...de ce mai fac ...de cum ma simt dar mai ales daca vreau sa imi implineasca vreo dorinta ...!
..ei bine nu ...! nu am dorinte de implinit ...! nu vreau sa imi indeplineasca dorintele la rugaminti si ....la misto ...! nu ...! cine stie ce monstru hid se ascunde in spatele stilului cel liber si neprihanit ...cine stie ce maimutza se metamorfozeaza in ingerasul educat si cu pedigree..! chiar nu vreau sa confunde pestisorul sezonul cu fazonul...si sexu ' cu restu' ...!
..era mirat pestisorul de aur ..! nu intelegea ..in sfirsit .! treaba lui ..!
....pe urma ma intrebat de sir Thomas ..de Satan ...de ce mai fac..!?  daca sunt bine ..? d'astea ..! la un moment dat ma si miram de unde stie atit de multe despre mine si prietenii mei ..?ma gindeam k pestisorul de aur este destept ..sau bine informat ..! ma mir ..! nu de alta dar am mai cunoscut desteptzi d'astia ..inteligenti si darnici ...pe blana ursului din padure ..cu retzete pentru orice si oricine ...! cu pareri si opinii taioase k rautatea prostului ..cel fara dubii..! si doar  cu ingimfare ...
..ah ..! am uitat sa spun ....!pestisorul de aur a ramas la mine ...! acu' trebe sa-l pazesc de sir Thomas ..sa nu-l iubeasca prea tare ..! hahahahaha

3 comentarii:

Marcel Eremia spunea...

"This is a film about a man and a fish
This is a film about dramatic relationship between man and fish
The man stands between life and death
The man thinks
The horse thinks
The sheep thinks
The cow thinks
The dog thinks
The fish doesn't think
The fish is mute, expressionless
The fish doesn't think because the fish knows everything
The fish knows everything"

Arizona Dream - Goran Bregovic

francisc vaida spunea...

..da Marcel..! sensul cunoasterii este acela de a trai cu aer ,ceai verde si intelegere..!

Vera spunea...

O,ce bine ca am gasit pestisorul de aur!As avea si eu trei dorinte...