27 octombrie 2010

despre psycho .. toamna











..inainte de a fi culoare toamna este senzatie si stare ...citeodata cind nu esti suparat si ai loc de munca ...ai ce minca si nu itzi opreste nimeni lumina ..toamna devine traire si bucurie ..! citeodata ...altadata .....astazi jumatatea  tarii demonstreaza  impotriva ...somajului,...foamei   si     saraciei .. intolerantei..prostiei  si lipsei de viitor pe care  guvernul de 2 bani le-a ars cu fierul rosu in noi

ps cartile de istorie devin din ce in ce mai credibile ...la 45 de ani dupa ce am citit lectiile despre  greve si demonstratiile  muncitoresti si nu intelegeam ce si cum astazi ele devin ...realitatzi crunte.
dar unde este clasa muncitoare ..proletariatul..burghezii..? mosierii..? unde sunt...? ce clase sociale mai pot fi identificate astazi..? sau suntem liberi sa ne inchipuim orice ..?!

2 comentarii:

Ilche spunea...

Frumoasa fotografie!....apropo de clase sociale....clasa parvenitilor si clasa mixta (a sclavilor,sau putem s-o numim cum vrem) care inca supravietuieste....pana cand??? Degeaba ne spun ca avem drepturi, cand nu avem voie sa le cerem. Daca incercam, ne rup de bataie....cine?...acelasi concetateni cu noi.

Mihai Cantea spunea...

Foarte aproape de casa mea, in fata casei, care este la 100m de padure, este un loc in care am crezut ca ai poposit fara sa stiu. E incredibila asemanarea! De ce oare eu nu l-am fotografiat niciodata? Poate pentru ca din copilarie aici faceam pinde la iepuri si vulpi cu tatal meu. El era vinatorul eu copoiul!