17 august 2010

despre ....KATA


..am cumparat acum 2 ani ..sau poate 3 un    KATA ....a costat ....,nici nu mai conteaza cit a costat dupa cite rucksace proaste si vai mama lor am avut ..!
in sfirsit cine ma cunoaste si ma vede zilnic stie k pe umar duc  un rucksac  ...poate nu stiu k este un KATA ...dar de la lanterna ,cutit de supravietuire ,laptop,hard extern ,aparat ,obiectiv..acte prosop,.pina la medicamente si trusa de prima ajutor .ce sa mai .....!deschid un magazin mai mic ....cu ce duc eu in KATA...! ei bine cind l-am cumparat mai mult din disciplina decit din interes am citit prospectele care insotzeau  noul meu rucksac foto KATA ...printre multe altele ...ce sa mai ...am citit k are ...life time guarantee...! adica garantie pe viata ...! hahaha am ris eu atunci ...mor eu si nu moare rucksacelu    KATA...!
  dupa folosirea lui prin nu va putezi da seama cam pe unde si in ce conditii ..iarna ,vara,..si mai stiu eu ...prin CANADAOLANDADELTAMUNTESIPEUNDEAINTZARCATDRAQUPETACSU' ...ei bine ...s-a desfacut o cusatura ...! ..ce sa mai cu ocazia unei vizite la un magazin specializat in foto si unde aveau gama  KATA....am amintit intr-o doara de ce am patit ...fara repros ci mai mult k subiect de discutie ...si k sa vezi ...!
life time guarantee la KATA inseamna k .....
- aduceti rucksacul si geanta pentru laptop (accesoriu ) si o schimbam ..! am ramas mut ..! se poate...?
ei da se poate ..! ...        la   KATA se poate ..!

ps aceasta multumire publica se doreste a fi o parere avizata a unui utilizator de produse ...KATA  !

4 comentarii:

Marcel Eremia spunea...

Şi eu am avut o experienţă plăcută cu Kata. Am cumpărat o geantă de umăr dar căreia îi lipsea un accesoriu (centura de mijloc care susţinea geanta, nepermiţând să alunece de pe umăr). Nu ştiu dacă era o variantă mai veche sau nu mi-a dat-o distribuitorul de aici, din ţară. Cert este că îmi tot aluneca de pe umăr, destul de enervant. La Photokina am trecut pe la standul Kata şi din vorba în vorba am aflat de acel accesoriu. Auzind că eu nu-l am, o persoana de acolo mi-a adus centura care a imbunătăţit considerabil purtatul genţii. Acum însă m-am obişnuit cu rucsacul... Am unul mare pentru călătorii mai lungi, tot Kata (HB-205) şi unul mai mic (LowePro FastPack) pentru oraş.

francisc vaida spunea...

..al meu este LDR-303 dar mai am si un marsupiu kata S-312 INDESTRUCTIBIL...! CREDE-MA !

Georgiana Marin spunea...

De la curs am pus ochii pe rucsacul dumneavoastra...din dotare. Asa am facut cunostinta cu Kata. De curand mi-am achizitonat si eu un astfel de rucsac (DR 466i)si sunt (putin spus) foarte multumita. E bine de stiut ca mai sunt locuri prin Romania unde oamenii chiar isi fac treaba si unde multumirea clientului primeaza! O seara buna dl profesor!

fotomaniacu spunea...

Am si eu Kata si e foarte bun. Am cazut pe rucsacu` plin de pe un transportor blindat si m-a salvat, nu mi-am rupt nimic si rucsacu` nu a patit nimic. Asta nu se testeaza nicaieri asa si uite...