16 februarie 2010

despre ........rosu si negru



....

8 comentarii:

Ema spunea...

Imi pare rau ca n-a mai apucat si saracul Stedhal sa vada ce coperta reusita ar fi putut avea romanul sau.

Catalin spunea...

Cam aşa erau calendarele de buzunar care făceau reclamă la ciorapii făcuţi la Adesgo prin 1988...
Acum intuim şi cine a fost autorul...:)

Mihai spunea...

ar trebui marcata ca NSFW :)

francisc vaida spunea...

...NSFW...! ? wow...! TORQUEMADA..?

-nu expune nuditate explicita ...
..iar dupa Feininger cele trei reguli de aur ale nudului in fotografie (...'FOTOGRAFUL CREATOR ' Ed Tehica 1968..)
1 subliniaza frumusetzea trupului uman ..
2 nu este explicita in a expune indecent
3 este neinidificabila (depersonalizarea k identitate sociala..)

francisc vaida spunea...

ps . .cine esti Mihai de te ascunzi ..?

Mihai spunea...

Pai nu ma ascund deloc, am pus si link (blog foto nu am). E adevarat ca sunt 2 Mihai la adresa aia, cel care a scris cel mai recent dintre cei doi :)

francisc vaida spunea...

..aha ..! prima data am crezut k am dat de un ziar ...acum m-am lamurit ..! multzumesc de vizita ..!

Unknown spunea...

Vad ros` in fatza ochilor si-s negru de suparare cind vad asa picioare.Poate ne dezvalui intregul trup, foarte delicat de altfel.