28 decembrie 2009

despre iarna din sufletul meu 6



  ..e frig..

5 comentarii:

Unknown spunea...

Domnu' profesor:
Afara E FRIG.... si-i inghetat
In soba arde mama
De lustra tata-i spinzurat
Si-l tai incet cu lama

Pe jos stau fratii mei intinsi
Sunt morti de-o saptamana
In putrefactie au intrat
Si nimeni nu-i a buna!

Si sora-mea cu ochiul scos
Se zbate intr-o lada
Alt frate e intins pe jos
Si-n spate are o barda

Nevasta-mea atarna greu
De-o craca din gradina
Si-o cioara ii ciugileste fin
Din inima si splina.

In frigider in pungi de-un kilogram
Sta relaxat bunicul
Iar din bunica au mai ramas
Un deget si buricul.

Unchiul Matei sta in extaz
Cu ochii in carniza
Cu un picior in aragaz
Si cu degetele-i in priza.

Copii mei au inghetat
Cu gatul rupt in strada
Privind cu ochii lor sticlosi
Macelul din ograda.

Vecinii mi-au incremenit
In sticle de ventuze,
Am diseara musafiri
Si ma tot ling pe buze.

Dormi puiul tatii, somn usor,
Caci tata se gazeaza
Iti taie gatul cu-n topor
Si apoi te impaiaza.

Iar tu, iubita mea, sa stai
Taiata fin in doua
Sa-ti scot inima cu-n pai
Si s-o consum cu oua.

Radu Jiga spunea...

Imi place foarte mult seria dvs cu iarna... Cred ca ar arata foarte frumos printate pe hartie de format mare...intr-o expozitie...

In alta ordinei de idei, am murit de ras la "colindul" lui Edi...
Sarbatori fericite va doresc tuturor!

Sorin Stuparu Fotograf spunea...

...Dar dupa iarna vine primavara din sufletul tau ... si din foto #6 deja apare usor iarba si un iz de soare.

Sarbatori fericite si noul an sa fie cum ti-l doresti!

Danca Danela spunea...

coronita de ghiocei domnului Stuparu Stupcaru , care v-a urat de primavara... ca de iarna ma molipsisem si vedeam ce frumos e frugul din inima mea, asta din mandrie ca-mi placusera fotografiile din inima dumneavoastra

ah, O... ah,O... anotimpuri si fotografii
stati mereu printre copii
inimile s-ascultati
emotii sa declansati

bogudan spunea...

imi plac peisajele astea pe inalt... pacat ca nu te-am ascultat in carol si n-am facut nici unul :))