3 septembrie 2009

despre ochi nde pisika ...

..sau cum priveste motanul Thomas pe sub sprincene

3 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Foarte frumos cum se uita motanul.

Eu cam la fel lucrurile - ca intr-o poezie de Prevert.
Am avut la scoala o profesaora geniala care ne punea sa invatam pe dinafara la fiecare ora cite o poezie sau un text de melodie. Cea care se potriveste acum este cam asa ( traduc aproximativ si pe scurt)

Am fost la tirgul de flori sa iau flori
pentru tine, iubita mea
p`orma am fost la tirgul de fructe
sa iau cele mai alese fructe
pentru tine, iubita mea,
p`orma ma dusei la tirgul de bijuterii
si am luat alese nestemate pentru tine,
iubita mea,
si am mai fost la tirgul de custi
sa iau o minunata cusca pentru tine,
iubita mea,
si am mai fost la tirgul de pasari,
dar tu nu erai nicaieri acolo,
iubita mea.

De unde si privirea motanului, care este.

francisc vaida spunea...

..Maestre ne stim de prea mult timp ......k sa nu pot spune ....k aceasta traducere aproximativa si scurta ...este drumul ...vietzii si mai este drumul mortzii..!
..incintatoare stare mi-ai indus ..!

Paul Radu Mircescu spunea...

Feri, mulțam pentru comentariul tau - e minunat sa primesti raspunsuri la trairi... Cat despre Matasari, unde era cinamaul copilariei tale, sa stii ca s-a transformat...Acu-i mai mult cu maul acolo si e mai scump (unde mai pui ca trebuie sa te protejezi daca nu vrei sa iei vreo boala, ;-))