17 decembrie 2012

..toti pe locul I

am fost ieri invitat la festivalul dansului 2012  pentru copii de virsta prescolara si scolara ,adica prichindei ..


       rar mi-a fost dat sa vad o asemenea  abordare  adica ....afacere. se vedea de departe ca totul se invirte in jurul banilor ...ai parintilor ca nu era nimeni sa sponsorizeze bascalia
 doua lucruri m-au deranjat cumplit ..! saracia ideilor si  tema dansurilor ..la cei de pina in 8 ani totul era o topaiala si alergare in costume care mai de care ..de la costume africane pina la tricolor in jurul mijlocului ..am vazut de toate ..
 al doilea lucru care m-a deranjat si mai tare a fost ca la grupele de virsta intre 8 si 12 ani ..tematica avea idei extrem de emancipate ..poate prea libertine ..pentru gustul meu ..
cel care prezenta spectacolul si desfasurarea lui ...zbiera in microfon ...
- sa ne bucuram de copii   ! ( poate de realizarile lor ..k altfel  suna ...penal )
 si dupa asta urma un dans indian...?!! machiate si rujate in voaluri stravezii fetite de 7 ,8 ani dadeau din fund si din buric ca la harem ..! asta sa fie scoala ..? asta sa fie valorile ..? asa sa-l primim pe mos craciun..? ma rog poate sunt eu exagerat am zis ..! nu mi-a placut ..! deloc ..!
 bomboana pe tortul spectacolului a fost momentul premierii..!
 absolut toti copiii au primit o cupa ( platita de parinti evident si cu parandaratul de rigoare aferent )
  sublim...! educatia ...formarea ..toate au acelasi raspuns ..! stii nu sti  iei cupa ..! vrei nu vrei esti doctor ..! sau colonel ..! sau amindoua ..! vrei.? competitia ..,ardoarea de a fi mai bun decit ceilalti ..? himere ...! nu exista ...!
 ma gindeam ...ce cred copiii  ,  sau macar sunt ei fericiti ca traiesc in romania ..tara unde toti sunt pe locul intii...?

2 comentarii:

Monique spunea...

Asa este. Si e trist..

Blogu'lu oZo spunea...

Boier Feri, copiii n-au nici o vină. Vinovați e labagiii de parinți care se complac în această ”competiție” unde valoarea nu contează.
Marea dezamăgire (din una în alta) o vor avea odraslele peste ani... Când va fi ”pe bune”!