17 decembrie 2012

timpul ecourilor


PINK FLOYD - TIME



                   http://www.youtube.com/watch?v=xYxY_P8Vn3k

         era frig si tie nu iti place frigul ..si nici iarna .
    te cautam in gind  ...era   intuneric era  ceata sau nici nu stiu ce ..un fel de abur care te coplesea  ..gindurile zburau  peste ape ,valurile    vuiau...si vintul ma rostogolea de colo ..colo ..! te cautam si doream sa aud din nou ecoul ..! da .! ecoul ...era doar un vuiet nedefinit  si nu reuseam sa inteleg de unde vine ..! la un moment dat mi-am zis :
- dar daca  numai eu aud ecoul ? daca eu sunt ecoul..? de cite ori vorbeam cu tine in gind auzeam raspunsurile tale ca pe un ecou ....si ma durea putin capul..! cred ca durerea venea de la vintul rece de dimineata  ...conduceam cu geamul deschis si imi placea la nebunie sa simt vintul rece  si sarat   ,dar nu am ghicit niciodata care era treaba cu ecoul ..!
  poate erau aripile iubirii   care nu se  desprindeau  de tine ..sau poate era murmurul diminetii cind se face lumina si contururile prind viata .poate ...
      sau este doar o chestiune de timp sa auzi si tu ..ecoul
 



Niciun comentariu: