29 iunie 2011

miercuri ginduri de ploaie si fotografie

...cred cu tarie ca fotografia poate fi doar un pretext,doar o dorinta  si citeodata o nevoie de a fi mai bun ..mai om ....
...recitesc cu groaza cite abjectii am putut sa citesc ...si sa scriu in numele fotografiei si ma cutremur .,..
evident nu  este calea spre fotografie ..suntem in aceasi situatie si stare cum suntem cu scrisul... citind azi pe AMAR de ZI http://www.petreanu.ro/2011/06/extemporal-la-futurologie/...parca nici cu scrisul nu este mai bine in romanele...!
...ma bucura nespus cind rasfoiesc blogurile fostilor mei cursanti ma trezesc ...brusc ..intr-o lume a fotografiei ..!

5 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Cuane, nu se intelege daca iti place sau nu blogu` la care faci referire.
SUnt si acolo imagini superbe, si omu` scrie foarte tare... mie imi place...

francisc vaida spunea...

...cum ? si mie imi place ...!
..eu citesc Amar de zi de fiecare data cind apare cite o postare noua ...! scrisul ,cititul se transforma usor ,usor in... vizual si hahaieli de gen.!

francisc vaida spunea...

..imi pare rau daca nu se intelege ...! V.P este printre putinii ziaristi pe care ii citesc ...!in articolul de azi face referire la scris si citit care sunt inlocuite de ...nimic ...iar tot azi eu am scris despre ce cred eu despre fotografie ca limbaj vizual

Roxana | ANGHEL spunea...

Si eu cred cu tarie ca fotografia ne imbuneaza. Si si pe mine ma bucura ca, desi spatial departati, blogurile personale si fotografia ne apropie si ne ajuta sa participam la viata celuilalt intr-un fel sau altul. Da, fotografia e un univers al carui mentor, ma repet, (dar) ma bucur ca ati fost dvs! Salutari din Sibiu.

BCM Vintage PhotoBooth & Photography spunea...

Cateva cuvinte frumoase spuse despre fotografie, ce ma fac sa merg mai departe si sa imi urmez visul...Pentru mine este inca o onoare si un mare noroc ca v-am cunoscut...de la terminarea cursului privesc fotografia altfel...desi in ultima perioada nu am avut timp de o dezvoltare vizibila pe acest plan, urmeaza cateva surprize in curand...Sper sa priviti intotdeauana cu mandrie fotografiile noastre!!!

Multumesc!