14 decembrie 2010

despre ranile pamintului ...



        ...ranile pamintului sunt k cicatricile  mele ...o brazda ici ...o groapa colo...! citeodata o brazda adinca trasa'n inima mea impietrita ma face sa cred k dupa un cutremur tot mai ramine cite ceva ......dar dupa ranile brazdelor vietzii nu mai ramine nimic ...nici iarba nu mai creste .......  nici pasarile cerului nu mai beau apa...
cit despre lumina si apa  ..citeodata imi aduce aminte cum imi spalau inima  ...de piatra la lumina furtunilor de vara ..!

3 comentarii:

Catalin spunea...

Să ne bucurăm de crivăţ până vor veni furtunile de vară, timp în care rănile brazdelor vieţii se vor estompa...sau nu...

Anonim spunea...

Rănile pământului & cicatrici ale sufletului - ... am citit odată despre valoarea unei inimi încercate, plină de-albite sau mai proaspete cicatrici, ca semn al dăruirii ei celor ce-aveau nevoie.Sufletul, inima ne-au fost date spre a le dărui, nu spre-a ne ferici... Nu întotdeauna dăruirea implică şi primirea a ceea ce merităm..., dar datori suntem a ne duce "crucea"...
Rănile pământului & risipirea "lutului" - orice nouă experienţă de viaţă, cu atât mai mult cele dureroase, ne împuţinează fizic...
Rănile pământului & cumpănă a trupului & împietrirea gândului ... nu ştiu de-am călcat prin aceleaşi locuri, dar atât se-aseamănă cu răni supurânde ale unor locuri/oameni revăzute acum aproape doi ani şi pe care mi-a fost atât de greu a le mai recunoaşte... le-am înţeles cauza suferinţei după ce ochii mi-au căzut pe-o placă...

Minunată postare! - prilej de amplă meditaţie (pentru cei ce au asupra a ceea ce medita...) FELICITĂRI!

PS: Cât despre inima dvs ... împietrită - postările vă contrazic (nici măcar împietrită de durere sau de neputinţă nu poate fi socotită, câtă vreme transmite încă vibraţii de reală trăire, atâta timp cât mai simţiţi că tresare, că doare!).

Danca Danela spunea...

http://fantana.wordpress.com/2010/12/14/cantec-de-leagan-pentru-lume-desen-animat-ucrainean/

Acum inteleg mai mult pentru ce uneori sarutam pamantul, iubirea vindeca ranile si lutul din noi primeste sarutul pamantului.