20 decembrie 2010

despre fotografie cu dl.Florin Andreescu

...o seara placuta cu multa fotografie de calitate ..socioreportaje,evenimente ,mineri ,copii ai strazii  si defavorizatzi ai sortzii...peisaje de vis ...o lume cu totul speciala...un interlocutor blind si calm ...
..sfaturi venite de la un fotograf care si-a taiat singur felia de piine in viatza ...pe virf de munte ,pe ape ,prin zapezi si furtuni   ....astazi Florin ne-a deschis usa fotografiei in conditii extreme ...ne-a soptit la caldura focului care il mistuie pentru fotografie cum sa avem rabdare ..sa asteptam..o ploaie sau un curcubeu ...nu de alta dar ar fi pacat sa facem fotografii golite de contzinut ...fara mesaj
...moarte inainte de a fi murit de batrinetzea ...
- m-am regasit in munca , in efort .!!   ..nu mi-a placut sa trec cu miinile in buzunar pe strada ci mai degraba cu aparatul la ochi...am lasat intotdeauna loc de buna ziua si am trimis mereu fotografiile facute personajelor mele de aiurea ...intotdeauna cu prima posta ...! peste ani cind ma intorceam in locuri pe unde am fotografiat eram primit k prieten....!
intrebari..raspunsuri si iarasi intrebari ....raspunsuri la intrebari nepuse si un crez de o viata ..fotografia trebuie traita ....!! ..in numele celor doua grupe de cursanti de la Clasa de Fotografie de la up Dalles ii multzumesc ...!
aici imagini dragi mie ...cu Florin Andreescu pe ape la vinat de imagini in Delta Dunarii primavara

5 comentarii:

Mihaela Rotaru spunea...

pt mine a fost o lectie de viata prezentata cu ajutorul fotografiilor... dl Andreescu mi-a intarit convingerea ca intr-o buna zi fotografia va fi pt mine mult mai mult decat un hobby :)

Adina Voinea spunea...

Foarte puternic mesajul, indemnul pentru arta. Personal... exact de ceea ce aveam eu nevoie. Sa vad unde sunt si sa primesc acel sut in fund atat de necesar pentru a face pasul inainte.
Felicitari domnule Andreescu pentru prezentare.
Felicitari domnule Vaida pentru ca ati facilitat aceasta experienta.

Costin spunea...

O seara extraordinara in care dl Andreescu ne-a povestit despre fotografie si viata. Un om deosebit definit de profesionalism si modestie. Multumesc pentru aceasta seara Dle Andreescu. Multumesc Dle Vaida pentru aceasta experienta. Mai am un lucru de spus pentru cei care au ori nu ceva de spus pentru cursul de fotografie DALLES. Probabil ca exista cursuri si materiale didactice mai bune ori mai putin bune in alte parti, poate alte locatii sunt mai potrivite ori nu si lista ar putea continua... ceea ce exista aici este un lucru extrem de pretios definit de indarjirea de a face un lucru bun cu mijloace care poate ca nu se ridica la nivelul dorit. Oameni cu suflet care traiesc prin fotografie. Felicitari !

Blogu'lu oZo spunea...

Măi ce sânge are-n... aparat. Văd că nu avea centura de siguranță. Dacă cârmea brusc bamporu?

francisc vaida spunea...

nu cirmea Ozo ..! bamporu avea un scaun si in fata si amindoua centuri de sustinere ...! tare bamporu...