10 mai 2014

..urmele pasilor mei ..


     ....le-am gasit tot  acolo unde m-am plimbat ..
          da ! .. da  erau acolo in nisip aproape pietrificate..
        m-am plimbat citeva ore pe plaja pustie asa cum imi place ...pe frig si ploaie  .
        si da ..toate erau la locul lor       si marea ,norii,pietrele,scoicile ...urmele pasilor mei ..
           chiar si norii negri  erau aceasi   ,valurile mormaiau ca intotdeauna in fundal ..
       era o zi obisnuita .
      ziua pasilor mei regasiti pe plaja
     

3 comentarii:

Mihai Cantea spunea...

Frumos! Dacă pierdem romantismul din noi cred că ne pierdem pe noi! Ce e mai frumos decît o plimbare pe ploaie? O plimbare prin ploaie!

francisc vaida spunea...

plimbarea k plimbarea ...dar vodka absolut si mindra ....?
... nu se poate fara k vine depresia...insingurarea ...si panica.!

Boge spunea...

musai dai o vodka in weekend-ul asta in formatie completa... :)