5 septembrie 2011

luni ..despre pace

.

.cind armele tac    ...muzele se amuza !
ps cred ca nu apreciem pacea asa cum ar trebui..! foamea ,lipsurile ,boala ,epidemiile ,teroarea ..bunul plac si raul din noi ...!moartea ......
  cind i-am vazut pe copii jucindu-se pe tun ..mi-am adus aminte de   iwo jima si de faimoasa fotografie facuta de joe rosenthal ..cu cei 5 puscasi marini si 1 marinar ridicind steagul american la IWO JIMA...
....aici sunt inlocuiti de 2 fete si 2 baieti ...prichindei carora le doresc ......pace..!

3 comentarii:

Rebeca C. spunea...

Foarte tare!

Danca Danela spunea...

Vreti sa faceti avere? Aratati aceasta fotografie acelor oameni mari care vor fi crescut de acu si pana-n 25 de ani inainte si care copii fiind s-au adunat in fotografia dumneavoastrasi intuiesc bogatia de bucuriecare...(Aha, astora ce le-ati mai dat , ca nu par incleiati?)

francisc vaida spunea...

..Danela ...! asta cu averea e tare ...! doar daca ma facea mama mai strins la mina nu mai aveam nevoie nici de avere k se aduna singura ...cit despre pace si fotografie ....ce sa zic ..?
..dupa 25 de ani de studio si portrete fara numar nu mai imi vine zau sa ma rog de unu' si altu sa-mi pozeze ...! hartistii in schimb fac portrete peste portrete pe care nu le-ar cumpara nimeni ...nici gratis ...! gituri rupte ,priviri sui ..incadrari de te doare burta ....! virsta deh ..!
ieri seara am fotografiat de departe o nunta in parc si te rog sa ma crezi ...fotograful se scarpina in cur ...! am crezut ca visez ..! o fi avut limbrici ...il stringeau chilotii..???..nu stiu ! dar asa ceva ...uffff..!
postez cindva ...!