26 septembrie 2010

despre ...EPSON..dupa print & sign

...odata cu  disparitia laboratoarelor clasice ( umede ) in lumea fotografilor aparuse o moda ...una doua ..stai sa vezi zicea fiecare posesor de aparat digital pe ecranul caruia daca nu itzi arata  ... scotea laptopul sau cel mult o copie alb /negru sau color ...uite ..! ce zici ...?! sunt bun ..stiu..? ...dar  unde era materialitatea ,finetea detaliilor ...? disparute pentru totdeauna in cosul de gunoi al evolutiei ...!asa am crezut pina intr-o zi cind am primit o invitatie de la Dinu .Lazar    .la sediul .EPSON din Bucuresti ...o intilnire memorabila pentru mine ...din mai multe  motive ...
1 .am redescoperit placerea imaginilor printate.marite ,editate  k si intr-un laborator fotografic
2 am cunoscut o echipa de profesionisti care promoveaza tehnologii si tehnici de virf in domeniul printarii imaginilor digitale si nu numai ...
3 am primit un sprijin neconditionat in informarea si formarea cursantilor de la Clasa de Fotografie precum si un substantial sprijin logistic.!
Convingerea mea ferma este ca formarea profesionala este de neconceput fara sa stii sa scanezi un film sau/si o fotografie ...sa o editezi ...sa o printezi .....! este de neconceput ...!

ei bine pentru toate ....multumesc    EPSON

3 comentarii:

Brosu Constantin spunea...

Nimic nu poate fi mai real... EPSON

fotomaniacu spunea...

ma mir boierule de ce zici, pe situl printandsign.ro nu e nici o referire la nimic, nici un studiou, nici un concurs foto... citi imbecili maninca fruza degeaba... nici un fotoreportaj de pe acolo... si ia uite: www.fotografu.ro/eps - parca a fost ceva viata...
Cite o data ma gindesc ca sunt unii care incearca sa faca ceva si o multime de lenesi, imbecili si mitocani, incurca locul degeaba si ne iau aerul. Ar trebui sa le facem poze si sa facem o expozitie de printuri cu imbecili, cu astia care vorbesc pe la colturi, cu nemultumiti care nu pun osu la bataie, cu lenesi, cu mistocari fara creatie... ar fi tare...
Pe ansamblu: O chestie absolut memorabila, felicitari si de o mie de ori BRAVO!

Stefan spunea...

Felicitari pentru munca depusa, dar am si o intrebare: cine a putut face poze la acel studio?
Intreb asta, pentru ca eu, dar si alti prieteni, ne-am inscris prin email pt o sedinta foto si nu am mai primit nici un raspuns din partea organizatorilor.Chiar si unul negativ ar fi fost bine venit.
Orcium eu sper ca vor urma si alte edtii sau alte initiative si poate chiar mai bine organizate.