24 septembrie 2010

despre...... 4K ziua II print & sign


..aceasta imagine este facuta la standul EPSON de la tirgul Print & Sign...acolo unde firma 4K este furnizorul echipamentelor de studio ..! ei bine LUMINA....este altceva  de cind 4K si-a propus sa innoiasca piata de echipamente de studio
..Ergonomice ,eficiente ..elegante ..dupa foarte putin timp iti devin familiare ..si ceea ce imi pare extraordinar ...sunt ..CONSTANTE ...! cine a lucrat cu spoturi ,reflectoare ,nitrafoturi...tugstene de tot felul ...apreciaza cel mai mult ... k nu fac BOOOOOM adika nu explodeaza in timp ce modelul si fotograful creator sunt concentratzi .........lipsa fluctuatiilor de intensitate si scaderea  calitatii  luminii. de la o imagine la alta inseamna  o redare a tonului  de piele ... natural si identic in fotografie  si  in print cu .....originalul ....!
..cit despre efortul echipei de la 4K de a MONTA si DEMONTA   doua studiouri foto in 30 de minute si asta dimineatza si seara dupa o zi istovitoare in care mai mult de 30 / zi de entuziasti ai fotografiei incearca echipamentele 4K fotografiind  fara numar PORTRETe pentru CONCURS ..imi pare ........EXTRAORDINAR

8 comentarii:

fotomaniacu spunea...

sunt cu voi boierule.
Frumos, bravo, deci se poate osi la romanela ceva grozav!

Stefan spunea...

Deci se poate si la noi! Bravo 4K, Nikon si Epson. Sper ca initiativa lor va fi urmata si de alte firme din domeniu.

andrey1083 spunea...

O atmosfera calda, de prietenie, m-a inampinat la standul Epson, Nikon si 4K. Am stat mai bine de 3 ore dar nu m-am plictisit deloc :P. Mi-a facut o deosebita placere sa va cunosc in "carne si oase" Maestre! Avem ce invata de la dumneavostra, imi pare rau ca nu pot incepe si eu cursurile chiar din luna octombrie :(
O sa fac tot posibilul ca in urmatoarea grupa sa fiu prezent si eu.
Respect!

Anonim spunea...

Multumim 4K!...Multumim Nikon!...Multumim Epson!...Multumim fetelor...ati fost extraordinare!...Multumim organizatorilor!...Bvo tuturor!

Sorin VOICU spunea...

Frumos...
Am fost si eu astazi la pozat.
Imi pare rau ca nu am putut sa imi iau ramas bun de la domnul Francisc Vaida.
Multumesc maestre.

Cu stima,
Sorin Voicu

Costin spunea...

Am fost si eu la stand si mi-a placut. Toata lumea preocupata sa iasa bine... Multumiri pentru efortul intregii echipei.

vfomino@xnet.ro spunea...

Pe 22 Septembrie, am fost si eu la stand cu programare pentru sesiunea de portret.
Excelenta organizare! Epson, Nikon si 4K au organizat un "laborator" ocmplet pentru realizarea portretelor. Dl Francisc Vaida (Feri) a supervizat parinteste "evolutia" tuturor celor care s-au inscris la concurs.
Luca Achim (degetele vesele) a prelucrat rapid fotografiile folosind Adobe Photoshop CS5 cerind indicatii de la "artisti" pentru personalizarea prelucrarii.

Fetele, dragute, profesioniste au "pozat" cu rabdare si "charm".

Sper ca si rezultatul tiparit si inscis in concurs sa ateste calitatea muncii acestei echipe.

Va multulim !

PS. Cand aflam rezultatul?

Anonim spunea...

Felicitari!
Pentru un amator ca mine a fost o exparienta memorabila.

Multumesc!
Va doresc tot binele din lume si sa o tine-ti tot asa!