13 martie 2010

despre ..Asia si Europa



..sa vezi  din elicopter doua continente intr-o frumoasa dupaamiaza de vara ..ei da ..! asta este o aventura adevarata ,,! misterioasa si  halucinanta ..imperiala si excentrica k o cadina care itzi arata totul si nu vezi nimic...!..asa  mi-a aparut Istanbul a cincea  capitala' imperiala  cutreierata ......dupa Wiena ,Berlin ,Moskva si New York....! tot incerc sa ma reintorc si sa o vad prin stradutele ascunse ale Galatei ...sau chiar ale Perei ...!
..Istanbul ramine pentru mine o provocare extrema ..am vazut tot ce se poate vedea ...dar nu am mincat un siskebap...am cinat la Ritz ..de fapt pe Ritz  ..sub clar de luna dar nu am mincat shaorma pe strada ...! am zburat deasupra marelui bazar si nu m-am tocmit pe nimik pentru k nu am cumparat nici makar un fes ..
imaginea de  sus este ultima gara de cale ferata din Europa ..statia terminus a ORIENTEXPRESSULUI
imaginea din stinga tot din elicopter ..in plan indepartat Asia ...aici pina in pod ...Europa .!,,podul ce le leaga este absolut incredibil ...

4 comentarii:

Catalin spunea...

Câte intrigi şi pasiuni s-au născut într-un mileniu bizantin pe cele două maluri...

bogudan spunea...

foarte tare sa mergi cu elicopterul... foarte foarte tare :)

Ela spunea...

foarte frumos !

Ela spunea...

Eu l-am vazut acum vreo 16 ani ,invitata de tatal meu .Am ajuns noaptea .Am ramas fascinata de Moscheea Sofia cu minaretele si luminile ei siderale ...arhitectura minunata ...Cativa ani mai tarziu am vazut copia ei in Egipt !