26 februarie 2010

despre ... treptele transformarii

...recunoastrea vine cu timpul ...cu diplome..!..cu premii
..o viata intreaga am crezut in munca sustinuta si in placerea de a face ceea ce  bucura .. cind am reusit sa impart aceasta bucurie cu cei din jurul  meu .....ei bine m-am simtit implinit ..!
...nu cred in scurtaturi ,trucuri si scamatorii..! o vreme am urcat cu cei care au avut incredere in mine ......   treptele albastre de la Dalles  .. am invatat multe de la ei ,treapta cu treapta, de la toti si de la fiecare in parte .

..va multumesc ..!

18 comentarii:

Cana cu Cirese spunea...

sar'na feri pentru tooootttt ... esti al treilea ungur pe care-l cunosc mai bine! si al treilea ungur f."misto"... (primii erau primele, eva si maria, ele, in plus, sunt si f.frumoase :)) ), cu mare pretuire, Manuela Muresan

bogudan spunea...

le-am urcat si eu... cu ajutor.. mai impins de la spate da le-am urcat pana la urma.
merci frumos feri

Adela spunea...

Treapta cu treapta... pe una am gasit dragoste pentru fotografie... pe alta daruire... pe treapta urmatoare am gasit multa intelegere... am mai urcat un pic si am gasit raspunsuri...
Cine a fost atent cand a pasit pe fiecare treapta, a avut ce invata!
Multumim!

Tony spunea...

Tot respectul pentru Maestrul Feri si pentru ceilalti Maestri Profesori care ne-au deschis ochii.In primele zile de curs ma intrebam ce o fi atat de invatat in lunile ce ne stau in fatza.Acum,sunt atat de recunoscator si entuziasmat fiindca abia acum incep sa VAD ce este fotografia adevarata.Multumesc ca m-ati/ne-ati scos din ceatza.
Cu ganduri bune,Tony :)

Dianet spunea...

Am urcat si eu treptele astea ... incet si greu ... singura sau cu ajutor atunci cand m-am oprit si am zis "Eu nu pot" ...

Multam fain Feri :)

Dianet spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vlad Creteanu spunea...

noi multumim, feri. a fost o experienta superba alaturi de toti lectorii...cand nu o sa am chef de ceva o sa imi aduc aminte de energia ta si felul tau de a pune problema si de a o rezolva.

Unknown spunea...

Multumim Feri, tie si celorlalti LECTORI pentru invatatura, indrumari, impingeri de la spate, sfaturi, lectii.
Jos palaria

Sandra spunea...

Eu de fiecare data ajungeam sus ametita de multele si rasucitele trepte... :D
Asa sa ajunga sa fie si fotografiile noastre: ametitoare (in sensul el mai bun al cuvantului, desigur)!
Feri...köszönöm! :)

iulian anghel spunea...

E o placere si o onoare sa va cunoastem.

Alex Tanasescu spunea...

Multumesc pentru tot, au fost grozave astea 6 luni. As mai veni o data la curs.

Unknown spunea...

Master in mod cert nu ai invatat mai multe de la noi decat am invatat noi de la voi
sunt cat se poate de multumit de acest curs (de lectori) si iti spun sincer ca imi pare foarte rau ca se termina
dar de mine nu scapati asa usor, prin urmare vom pastra legatura

me spunea...

maine e prima luni fara curs...
:(

Lavinia Ban spunea...

Multumim Feri... tie si tuturor profesorilor care ne-au deschis ochii catre o alta lume - fotografica - prin acest curs... Cred ca in multe cazuri a fost de-a dreptul un exercitiu de psihologie, solicitand resurse nemasurate de rabdare si empatie... caci de multe ori ne-am comportat ca niste copii mari si razgaiati, nu ca niste adulti...

Veronique spunea...

E primul curs la care as fi vrut sa raman repetenta si sa mai vin ... pt mine a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea! Ni s-au cerut calificative pt profesori .. pai pt tine, Feri, nu exista .. 10 sau excelent e prea putin. Multa sanatate si bucurii!

Veronique spunea...

As vrea sa mai adaug si pt dl Dinu acelasi exceptional cu 1000 de + ... Ma deprima gandul ca nu o sa ne mai vedem asa des ... ca nu o sa mai invat de la voi .. ca s-a terminat perioada asta .. o sa-mi lipsiti!

Aurora spunea...

Asa sunt si treptele pe care le urcam in viata... uneori prea abrupte si greu de urcat... insa, la Dallles, la capatul scarilor va gaseam pe voi, dragi maestri ai fotografiei, pe voi, dragi colegi, gaseam un izvor de cunoastere in domeniul fotografiei din care am sorbit cu nesat... Datorita dragostei pentru oameni si arta fotografica de care ati dat dovada in aceste luni de curs intensiv de fotografie, sunt un om mai bun si un fotograf mai bun. Multumesc Feri, sper sa pastram legatura!

Catalink spunea...

Eu am urcat treptele de la CPPC pentru întâlnirile cu tine şi ceilalţi lectori. A fost frumos şi de-abia aştept expoziţia de final.