2 august 2009

despre examene si admitere...





am uitat sa va spun k am avut o mare satisfactzie cind acum citeva zile Sebastian mi-a comunikat k a intrat la .....in Cluj.! design shi fotografie ..! BRAVO Sebastian !..
..dar cine este Sebastian ...?
..ei bine , este un tinar politikos ...usor ironik...inkapatzinat ..shi motivat in a urma steaua destinului sau .
.... este din tulcea shi la rugamintea unui prieten comun am discutat ...de fapt am deschis pentru el usa fotografiei sper eu intr-un mod convingator ....pina la absolvire mai este un drum lung si plin de nepravazut shi munka ...da munka grea !
am sa postez 2 din imaginile lui Sebastian ...! ce zicetzi...?


4 comentarii:

Blogu'lu oZo spunea...

Frumos Tata Feri. La Cluj va avea parte de profesori minunaţi: Dorel Găină, Eugen Moritz, Feleki Karoli. Baftă Sebastian!...

fotomaniacu spunea...

Superbe... va ajunge departe... un om deosebit si un fotograf foarte, dar foarte bun.

Danca Danela spunea...

am crezut ca sunt ale duminivoastra ....sau pot pentru ca sa zik ....sunteti ca Duminica pentru restul saptamanii pentru acest Sebastian

Ce loc frumos e Clujul pentru studentie!

francisc vaida spunea...

..nu sunt ale mele sunt ale lu' Sebastian ....eu cred k are instinkt de vinator de imagini si mina usoara vla pus idei pe hirtie ...cred in setea lui si i9n modul pragmatik in care vede lume in jurul lui

..are mult de studiat si de facut ...azi nimeni nu itzi arata nimik .